بهترین مرکز درمان بواسیر

مرکز درمان بواسیر و سایر بیماری های نشمینگاه

بهترین مرکز درمان بواسیر

مرکز درمان بواسیر و سایر بیماری های نشمینگاه

توصیه های مهمی که مربوط به عمل جراحی هموروئید می شود

درمان بواسیر به روش جراحی برای هموروئید های پیشرفته می باشد که توسط جراح ، بافتهای بواسیری برداشته و بخیه می شوند، که مراقبت هایی پس از عمل نیاز است. توصیه های پس ازجراحی هموروئید

 ۱ اصلاح رژیم غذایی با استفاده از غذاهای پر فیبر از قبیل مصرف سبزیجات، میوه جات فراوان، پودر پسیلیوم (اسفرزه ) ، مایعات فراوان.

 ۲ تنظیمات اجابت مزاج مرتب و به موقع که معمولا یک ساعت پس از غذا خوردن زمان مناسبی برای اجابت مزاج می باشد.

 ۳ شستشوی با آب گرم.

 ۴ استفاده از پماد آنتی هموروئیدی شیاف آن پس از اجابت مزاج طبق دستور پزشک.

 ۵ در لگن آب گرم به مدت ۲۰-۱۵دقیقه پس از اجابت مزاج بنشینید و تکرار ان ۳-۲مرتبه در روز مفید است.

استفاده از لگن آب گرم نیز کمک کننده می باشد.

تا چند روز پس از عمل ممکن است خونریزی مختصر و یا دفع خونابه داشته باشید ، که این مسئله طبیعی است . که بایستی از یبوست و زور زدن هنگام اجابت مزاج خودداری کرده و استفاده از لگن آب گرم نیز کمک کننده می باشد.

در صورت ادامه یبوست و فشار موقع اجابت مزاج، احتمال خونریزی پس از جراحی افزایش می یابد. در صورت خونریزی شدید و یا تداوم آن در اولین فرصت به پزشک و یا اورژانس بیمارستان مراجعه نمایند.

چطور روده‌هایی سالم و‌ تر و تمیز داشته باشیم؟

یبوست(Constipation) را اصلی ترین دشمن روده و مهمترین عامل  یک روده بزرگ و ناسالم است که عواملی مختلف این امر را سبب می شود و امروز قصد داریم تا به معرفی روش هایی برای داشتن روده هایی سالم و تمیز بپردازد.


Woman has stomachache,stomachache  ادامه مطلب ...

همه چیزهایی که قبل از درمان هموروئید با رابربند باید بدانید

بواسیر یا هموروئید بیماری است که نیمی از افراد در طول زندگی به آن مبتلا می شوند . این بیماری نوعی بیماری مقعدی است که باعث التهای و تورم عروق می شود . رگه های خونی بزرگ در ناحیه ی رکتال عامل بیماری بواسیر است ، و ماندن آن درون مقعد باعث خونریزی میشود. بواسیر چیست؟


  ادامه مطلب ...

همه چیزهایی که قبل از جراحی بواسیر باید بدانید!

اغلب بواسیر ها بدون نیاز به درمان و به طور خود به خود بعد از یک یا دو هفته بهبود میابند. اما اگر بهبود نیافت بنابر نظر پزشک معالج و نیز شرایط بیمار، نیاز به مداخله ی جراحی مطرح خواهد شد. توجه داشته باشید هیچ اقدام درمانی ( اعم از دارویی و جراحی ) نمی تواند از عود مجدد بواسیر جلوگیری کند مگر اینکه تغییرات مورد نظر را در رژیم غذایی خود بدهید ، ورزش منظم را فراموش نکنید، در صورت داشتن اضافه وزن از وزن خود بکاهید و خود را به داشتن اجابت مزاج منظم عادت دهید.

  ادامه مطلب ...

معرفی سایت دکتر منصوری

زیر نظر دکتر پروانه منصوری  متخصص جراحی عمومی ( پلاستیک – گوارش)

دکتر پروانه منصوری در سال ۱۳۷۳ دکترای حرفه ای پزشکی را از دانشگاه تهران دریافت نمود و پس از آن در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی بابل شد. دکتر پروانه منصوریدر حدود ده سال در بیمارستان های بابل در زمینه درمان بیماری های مقعدی فعالیت داشتند و پس از آن نیز در بیمارستان میلاد تهران در زمینه درمان بیماری های پستان فعالیت می نمایند. در حال حاضر همزمان با فعالیت در بیمارستان میلاد، در مطب نیز در زمینه ی درمان بیماری های مقعدی ، بیماری های پستان و جراحی های زیبایی سینه فعالیت دارند.


دکتر پروانه منصوری پزشک بواسیر یا همورئید

اگر جستجو کردید:پزشک بواسیر 

ادامه مطلب ...